Jumaat, 23 Mac 2012

TAMAT BID MANI GAJAH

BIDA MANI GAJAH SEMPENA KEGEMBIRAAN





Mani gajah Bercorak ( Bercampor dengan tanah dan Batu ) ini saya sediakan sempena menyambut kegembiraan dan Istimewa jumaat

Bagi yang dah membeli jangan bersedih atau marah , bukan saya nak mempermainkan bagi yang dah beli RM 250 tu..bukan... saya cuma keluarkan sebiji ni sahaja untuk tujuan di atas, lagi pula mengikut Gred, jenis nie separuh bercampur tanah, bukan dalam Gred MG Banyak, Half Tanah + Mani gajah. Namun Kekuatan dan istimewanya tetap sama.

Bagi pandangan saya walau ianya Half Half, namun ianya cantik sekali, berbatik... dan paling penting modal saya amik tetap pada harga yang sama dengan Solid molid MG tu sebab kekuatan khasiat auranya tetap SAMA

Istimewa buat anda Dari saya. Rugi pun takpa saya anggap "sedekah", Untung pun takpa saya ucap "Alhamdulillah"

--------------------------------

QUICK GRAB : RM 120


START BID : RM 6.00 ( KOS POS )



BID START : 23 MARCH 2012 ( 11.16 am )

BID END : 26 MARCH 2012 ( 11.30 am



Please leave your bid in " Comment "


Your Bid For 1 Item only  



17 ulasan:

  1. Ada yang was was samada mani gajah Kami palsu atau tiruan sebab ada penjual jual rm 6000... Saya jamin ianya asli sebab masa canai ianya bau hanyir, Bila di suluh, ianya ber-perlok perlok ( ber segi @ berbentuk halus petak dalamnya )

    BalasPadam
  2. Jika saya saya belum ada ada - pasti kena quick grab ni.. bagi peluang kat kawan2..

    BalasPadam
  3. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ಠ_ಠ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ กrm61ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ಠ_ಠ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก

    BalasPadam
    Balasan
    1. bid stail baru mat...org tak nampak nilai aku bid tu...ekekeke

      Padam
    2. Penyamaran kena lebih berkesan, nampak tu rm 61 heeee... bagi serabut lagi takpa..... :D

      Padam
  4. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ಠ_ಠ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ กrm71ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ಠ_ಠ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก

    BalasPadam
  5. Ok Tahniah Tuan.... nk hantar sekali ko.... den hantar sekali dengan kayu gara'

    BalasPadam

CARA BERURUSAN