Jumaat, 2 Mac 2012

BESI KURSANI

BESI KURSANI PLANET LAIN /  ALAM LAIN

Memperkenalkan kursani puteh jenis GRED A, daya tarikan magnet yang kuat, sampaikan tukang Cincin Dari kelantan pun terkejut beruk walau pada mulanya dia macam pandang lekeh benda ni



Alhamdulillah syukur sangat sangat, Apa yang saya tunggu selama ini ( selama juai batu ni ), akhirnya tercapai... dapat juga merasa memiliki Kursani Puteh yang sePASTInya kalau test kat makmal pun, besinya bukan dari Bumi @ alam kita

Ianya jenis kursani Puteh Yang shining, sharp dan amat amat sempurna sekali baik dari segi khasiat, kualiti dan ketahanan. Insyaallah banyak rahsia yang masih belum tersingkap

Bak kata webblog seorang HAMBA ALLAH ni :


Anda lihat kan,,, huduh huduh besi atau batu baik yg dia display atau yang saya jual...berbanding dengan Kursani Gred A saya pakai ni... Solid Molid... kalau kata awek..solid seksi lagi haaa.... 

Memang takda la, susah mau cari..mungkin ada dlm banyak kursani 1:1000 kot. rasanyalah...

Kod Produk : KPG-A
Bentuk : Siap Ikat Cincin
MAHAR : RM 606.25 ( siap cincin )
MAHAR : RM 406 ( Permata sahaja )
Kuantiti sedia ada : Sebulan 4 Biji sahaja

Promosi Dari Mac - June 2012

RM 556.25

Kenapa ianya mahal ?... kursani jenis besi mempunyai gred grednya tertentu, ianya berdasarkan kekuatan daya tarikan magnet bermaksud ianya mempunyai banyak kandungan kuantiti besi 

Kualitinya juga diukur melalui rupa bentuknya yang berkilat, tiada rekahan dan solid. Ada besi kursani yang memang huduh bebenor rupenyer. Ada yang cakap lagi huduh sesuatu kursani bermaksud lagi HEBAT Powernya, namun bagi sebenarnya ianya adalah gred yang paling bawah sekali berbanding dengan yang solid dan sempurna 

Ramai orang awam tertipu dengan politik peniaga blog blog dan peniaga jalanan yang mengatakan lagi buruk batu lagi bagus khasiatnya. Perlu anda ingatkan , lagi solid sesuatu permata maka lagi bagus grednya.. lagi solid bentuknya maka ianya adalah dari jenis yang paling bermutu , bermaksud ianya melalui proses proses tertentu yang sempurna, sama juga dengan berlian... mana ada berlian retak atau berpeta peta kan?... 

Jika sesuatu permata ada jalur urat di bahagian luar dan jalur jalur ( alur ) di permukaan, saya jamin... 2-4x jatuh dah tentu boleh pecah.

Di blog saya ada pelbagai jenis batu permata dan geliga dan berlainan gred juga. Jika gred A saya akan cakap gred A, jika gred B saya akan cakap gred B dan seterusnya, sebab saya nak berniaga panjang, Nak periuk saya sentiasa " shining ", kalau jual mahal mahal nak kaya cepat nanti periuk saya pecah pula terlalu banyak nasik, mana boleh tampung...berpada padalah kan...heeee...

Saya AMAT AMAT syorkan  anda memiliki Besi Kursani , ianya umpama anda memiliki beribu keris, tembok besi , pagar 6 penjuru Langit, Bumi, depan, belakang, kiri dan kanan. Insyaallah... kita berserah kepada Allah taala,,insyaallah janji allah pada KURSANI... carilah rahasianya... Janji Allah kepada Hambanya Yang JUJUR dan IKHLAS... combined 2 nie, insyaallah...janji Allah itu PASTI...yakinlah ...

Boleh beli dengan saya, atau jika ada blog lain jual murah, boleh juga beli dengan mereka, namun kualitinya saya tak jamin, kerana KEJUJURAN seseorang bukan Se-MUDAH yang disangka untuk di-NILAI...

Kesimpulan kualiti Kursani ( besi )

1) Kuantiti besi yang terkandung ( uji pakai megnet )
2) Rupa Bentuk permukaan , kesempurnaannya depan belakang.
( Susah nak mencari yang solid molid Gred A++ Ni..kebanyakan permukaannya retak dan huduh.. anda pilih ..nak yang huduh atau yang lawa dan gred Terbaik. Kita contohi berlian..lagi keras..lagi bernilai..sama juga dengan kursani.)

STOK BARING !!!!! 

ADA 1 SAJA LAGI PASTU SUSAH NAK DAPAT DAH




Mampu Menerima isian !!!!!!




14 ulasan:

  1. Sudah sampai yang ditunggu....memang cantik sekali, berkilat dan nampak muka sendiri kat kursani ni :)

    Terimaksih banyak En. Mat.

    BalasPadam
  2. sama sama tuan,, terima kaseh kerana sudi bagi testimoni di blog saya lepas terima baranag..testimoni pelanggan amat penting bagi saya di sini..insyaallah nanti ada harga special lagi bagi yang rajin bagi testi heheheh

    BalasPadam
  3. Ingat nak LETGO besi kursani yang saya pakai baru 2 minggu ni... disebabkan second hand..so nak jual RM 300... erm..takde untung ni betul.. lepas sebagai sedekah mahar sahaja...insyaallah

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah dapat juga mengoleksi sebentuk cincin kursani. sebaik sahaja dipakai terasa hawa sejuk dari tapak tangan naik ke bahu.. Dua hari kemudian tangan terkena bucu kayu, boleh tahan juga kuatnya (biasanya akan bengkak dan melecet) .. tetapi aneh cuma rasa sakit sedikit dan memamar yang esoknya hilang tanpa bekas. Semuanya kuasa Allah...

    BalasPadam
  5. kursani puteh jenis GRED A tak da BID ke abg mat? hehehe..

    BalasPadam
  6. Salam bang....da sms 2x td tp tidak bbalas.....de lg ker stok utk kursani nie??

    BalasPadam
  7. sms 2x..tak masuk pun tuan..erm takpa...stok kursani bagi besi dan batu maseh ada lagi tuan...insyaallah..besi pula kuantity sedia ada tak banyak tapi sentiasa ada

    BalasPadam
  8. Besi Kursani yg saya pakai kelihatan bertambah gelap dan hitam.. tak pasti mata saya yg silap atau saya dah lupa dengan warna asalnya.. tapi bahagian bawahnya masih putih (warna besi) tak berubah.. sementara mani gajah kelihatan bertambah jernih dari sebelumnya...

    BalasPadam
  9. Berkali-kali saya bandingkan cincin kursani yang saya pakai dengan gambar cincin kursani di atas, berkali2 juga saya letakkan di dalam bekas cincin seperti di atas dan kemudian letakkan di bawah lampu yg terang.. dah tak nampak reflek warna biru pada batu tersebut seperti kelihatan pada gambar di atas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tindak balas pada aura badan kita tuan. mani gajah saya pun pakai 4 hari jadi gelap, kemudian masuk dekat sebulan, dah mulai jernih semula... adakah ianya berkaitan dengan bulan mengambang...misteri sungguh...

      Sememangnya batu permata asli akan berubah warna @ corak mengikut pemakainya.. itu lah bukti ianya asli dan " hidup " tuan...alhamdulillah...suka melihat kebesaran Allah di jari

      Padam
  10. Ingatkan kursani gred A++ mcm kat atas tu, ada warna merah & biru. Maklumlah tak tau gred A++ mcm mana? Ia plain putih jugak ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Merah dan biru tu pantulan cahaya dan cahaya kamera tuan... dia silver plain sahaja ya

      Padam
  11. salam..tok..besi kursani milik tok yang tok nak letgo tu ada lagi tak..kalau ada roger saya..cgu masdi

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN