Isnin, 29 September 2014

LANDING TIME... YEAH BABY !!!!!! HEHEHE












Alhamdulillah , sebenarnya opal lawa lawa dan menawan ni ( ada 2 je pun ) sudah lama sampai, ada la dalam seminggu , alhamdulillah . selama itu juga pancaran auranya sudah di pulihkan dan di pertenaga kan semula. Insyallah anda sendiri mampu melihat sendiri dengan mata kasar anda betapa berserinya Opal Hitam ini atau dalam bahasa saintifik G.Bunian sebagai Geliga Ibu Nyawa 

Pengisian yang di masukkan bersifat kekal dan insyallah tiada kecacatan kepadanya melainkan lah semasa Tok menzikirkannya tok tertidur kan. hah... namun sudah hobinya tok sendiri berzikir, insyallah mudah mudahan Ia nya memberi kelebihan kepada anda semua.

Guru Tok ada tanya hari tu, kenapa tak cuba isikan dengan ******** boleh di cuba juga nanti..... erm, rasanya jenis yang dia sebut pernah diisikan dulu, namun sayangnya kalau lah diisikan kepada batu lawa ni kan bagus juga kan.

Namun pengisian Zikir khusus ke atas permata ini boleh tahan juga , ia di masukkan zikir bagi melindungi permata ini sendiri dari pengisiannya di sedut jika bukan dengan izin Allah swt. 

Antara yang di masukkan ialah 5 Perkara :

Pengasehan

Wibawa tinggi

Penunduk musuh 

Menjauhkan diri dari di sihir dan menggelakkannya dengan izin Allah swt

Perubatan alternatif jika terdesak, masukkan ke dalam air dan baca apa yang anda tahu, paling penting ialah Yakin....

Kod Produk : GIBUNYAWAHITAMPADI 26914-300
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 300

Tok bagi hint lah.... jangan harap nak dapat opal COLOUR PLAY begini dengan nilai rm 300. di JB nilainya sekitar Rm 1800... x caya?... p la tengok sendiri.. 


=============================

BEBEL SIKIT


Sekian lama di dalam perniagaan batu permata ini, tak kiralah samada berniaga dengan blog dan berniaga menggunakan bas satu ketika dahulu. Tok selalu menerima soalan soalan kritikal yang boleh Tok panggil sebagai satu Soalan yang menunjukkan kebodohan diri pembeli.

Jangan marah dulu..... baca dulu na


Di dalam hayat kita sebagai Muslim / Islam, yang paling penting sekali ialah Keyakinan, walau apa pun dan untuk apa pun..... Masih tidak percaya?

Apa masih kurang percaya bahawa Kunci sebenar kehidupan ialah 

KEYAKINAN ???


Mari Tok buktikan....

Jika hari ini anda tidak YAKIN bahawa anda Islam... apa hukumnya dan apa anda harus buat?

Jawapan : Mengucap semula

Jika anda sedang bersolat Zohor, masuk ke rakaat Ke-3 , tiba tiba anda tidak YAKIN bahawa anda adakah anda sudah ambil wudhu atau tidak... apakah hukumnya?.... commom la, budak darjah 6 pun boleh jawab soklan ni..... jawapan nya ialah Batal solat dan Wajib ambil wudhu semula... ni jawapan bodo tok saja la, kalau boleh menambah , silakan..kita berkongsi ilmu juga di sini ya

Jika anda tidak YAKIN bahawa Allah itu ada dan islam ini agama yang benar, Nah.... lagi sekali , apa hukumnya?????...... Soalan ini rasanya semua tahu jadi tidak perlu Tok menjawabnya seolah olah anda budak kecil.

Apa yang ingin tok sampaikan di sini ... ialah persoalan yang menunjukkan kebodohan anda sebagai pembeli

Tidak kira lah dari mana anda membeli item mistik ini.... pasti ada yang bertanya samada di sms, wassup atau Facebook...dan soalannya ialah :

" Tolong scan barang ni ada apa ?"

" Barang ni ori ke ?"

" Saya baru beli barang ni dari seorang peniaga di Facebook, Boleh tak Tok Scan ?"


JAWAPAN TOK JIKA TOK MALAS MENJAWAB IALAH :

" Sila tanya peniaga barangnya sendiri , Tok tak mahu nanti ramai musuh pula "

JAWAPAN TOK JIKA TOK RAJIN IALAH :

" Jika tuan memang meminati bidang mistik, maka belajarlah mengenal dahulu "

" Kenapa nak minta tok scan?... Tak yakin ?... kalau tak yakin buat apa beli ?"

" Jika awal awal lagi anda minta Tok scan , maksudnya anda tidak YAKIN, maka awal awal lagi sebenarnya item ini tidak berguna buat anda "


Di dalam mana mana barang mistik sekalipun, jika anda mahu menggunakannya, anda perlu mempunyai keyakinan bahawa sememangnya khasiat apa yang tertulis oleh peniaga ( walau pun hanyalah trik pemasaran bagi melakukan itemnya ) anda perlu yakin. Bukan bermaksud yakin pada batu, namun yakin pada Allah bahawa Allah akan meletakkan HARAPAN anda akan khasiat batu / item itu kepada nya dan memberi faedah kepada anda.


Jika awal awal lagi anda mahu membeli dan sudah tidak yakin , NASIHAT TOK IALAH 

JANGAN BELI

Kerana 100% anda hanya membuang duit anda sahaja.

Jawapan ini ialah jawapan yang dipersetujui oleh 100% peniaga mistik baik di negara ini atau antarabangsa. Lihatlah sekeliling.... dunia ini luas..... nah... bagaimana ingin meyakini akan item anda bahawa Allah sudah menjadikannya begitu, sekecil permata jika di bandingkan dengan dunia yang luas ini....   bagaimana kah anda ingin mendapatkan KEYAKINAN?????

Iaitu dengan :

ILMU

Berkali kali sampai muntah cokelat tok ni menyebut jika anda minat mistik dan item mistik, belajar mengenal.....bukan dengan Hulur duit dan anda dapat barang , kemudian anda tak yakin.... IT'S NOTHING BRO...... fikirkan

Jangan marah Tok jika anda terasa, Tok sayangkan anda semua, kerana itu Tok menegur agar anda sedar kesilapan anda....








11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN