Selasa, 14 Oktober 2014

G.SAKTI TOK BUANA













































Di atas ialah Geliga Sakti Tok Buana. Ia di gunakan di dalam membungkam musuh dan ilmu lawan, bagi pemiliknya mereka akan merasakan badan dicucuk jarum halus dan lembut semasa darurat dan kecemasan, di mana jika di lancarkan jurus Batin kepada pemilik, insyallah tidak akan lut.

Jika musuh melancarkan jurus bathin kepada anda, Anda perlu menahan nafas di perut sambi tangan disilangkan di dada genggam penumbuk, insyallah jurusnya akan berpatah kembali 10x ganda dari yang di lancarkan kerana geliga ini mempunyai kelebihan mempertahankan diri dari serangan jurus bathin baik dari haq mahupun dari permainan Jin. Insyallah.

Bagi ahli kerohaniaan , anda boleh mencubanya sendiri 

Geliga ini hanya boleh dimiliki oleh pemilik 25 tahun ke atas kerana di khuatiri hanya sia sia sahaja di miliki oleh usia di bawah 25 ( mungkin belum mencapai kematangan dewasa ) takut juga sia sia di dalam penggunaan. Ia terhad dan bukan datangnya beratus biji. 

Jangan anggap Tok jual murah sebab barang xde kualiti...tok bukan jual ikan di pasar malam.. ni masalah perjanjian tok dan alam sana, kalau ikutkan hati, mau aku jual RM 3000. Hah


Tak apa. sudah dibiasakan diri, maka seikhlasnya jumlah ini sahaja

Kod Produk : GSTB 141014-106
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 106 ( Fix ) 





15 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN